Escut de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat
+
avui

Convocatòria de Ple ordinari el dijous 25 de març de 2021



22/3/2021


El Ple ordinari corresponent al mes de febrer tindrà lloc el proper dijous 25 de març, a les 19h a la Sala de Plens de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat amb el següent ordre del dia:

 

I - PART RESOLUTIVA

 

1.1.- Acta sessió Ordinària Ple 25 de febrer de 2021. Exp. 2021/0827
1.2.- Presa de possessió del càrrec de regidora de la Sra. Maria Pujol Fernández. Exp. 2021/0804
1.3.- Declaració institucional per a les inversions de futur en la indústria de l'automoció a Martorell i el Baix Llobregat Nord.
1.4.- Modificació d' ordenances fiscals número 6 i número 15. Exp. 2021/0066
1.5.- Modificació ordenança número 14. Exp. 2021/0067
1.6.- Modificació De Crèdit 09/2021. Suplement De Crèdit I Crèdit Extraordinari. Exp. 2021/1190
1.7.- Aprovació modificació Reglament adjudicació habitatges municipals. Exp. 2021/0733.
1.8.- Resolució recurs de reposició interposat per INTERCIDS contra el text definitiu de l'Ordenança municipal de control, protecció i tinença d'animals. Exp. 2020/4085
1.9.- Modificació de la composició de la Comissió Informativa d'Urbanisme i Espais Públics. Exp. 2019/2671
1.10.- Modificació de la composició de la Comissió Informativa d'Economia i Serveis Centrals. Exp. 2019/2669
1.11.- Modificació de la composició de la Comissió Informativa de Serveis a la Persona. Exp. 2019/2670
1.12.- Modificació composició de la Comissió Informativa per a la creació d'una empresa municipal de serveis. Exp. 2020/4542
1.13.- Modificació de la composició de la Junta de Portaveus. Exp. 2019/2688
1.14.- Modificació de la composició de la Comissió Informativa del Codi de Conducta. Exp. 2019/2693
1.15.- Modificació de la composició del Consell Escolar. Exp. 2019/2690
1.16.- Modificació de la composició del Consell Assessor Urbanístic Municipal. Exp. 2019/2694
1.17.- Modificació de representants de la corporació en òrgans col·legiats. Exp. 2019/2689
1.18.- Urgències

  
II - CONTROL DE GOVERN

 
2.1.- Donar compte al Ple de l'aprovació de la liquidació del pressupost 2020. Exp. 2021/0062
2.2.- Donar compte de la relació de Decrets mes de febrer de 2021
2.3.- Precs i preguntes

 

L'Ajuntament posa a disposició de la ciutadania un formulari per presentar precs i preguntes per a les sessions ordinàries del Ple municipal.

 

Segons indica el Reglament Orgànic Municipal (ROM), el prec o la pregunta feta es pot adreçar a l’alcaldia, a un regidor o una regidora delegat/da o als regidors o les regidores de l'oposició. El precs i les preguntes plantejats seran contestats ordinàriament pel destinatari a la sessió següent, sense perjudici que l'interpel·lat/ada doni resposta immediatament.

 

Es poden formular un màxim de tres precs i/o preguntes per persona, entitat i associació.

 

Per raons de control d'aforament arran la pandèmia de la covid-19, a cada Ple ordinari s'entraran els precs/preguntes d'un màxim de 10 persones. Si el Ple es celebra de manera presencial, la persona que formla el prec o pregunta podrà entrar a la sessió plenària just en el moment de formular-la. En el cas dels plens telemàtics, la pregunta la traslladarà a l'interessat personal municipal.

 

Per complir amb les mesures de seguretat no hi haurà públic en directe a la Sala de Plens però recordeu que la sessió es pot seguir en directe a través del canal de YouTube de l'Ajuntament i també a través de l'emissora municipal Olesa Ràdio (90.1 FM) i a  www.olesademontserrat.cat/olesaradio.


  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram
  • RSS
Ajuntament d'Olesa de Montserrat
Plaça de Fèlix Figueras i Aragay, s/n
08640 Olesa de Montserrat
Tel.: 93 778 00 50
Reconeixement AOC Logo Infoparticipa
Logo Diputació de Barcelona Logo Generalitat de Catalunya Logo Fons  europeu de desenvolupament regional