PROCÉS SELECTIU PER PROVEÏR EN PROPIETAT UNA PLAÇA DE CAP DEL DEPARTAMENT DE SALUT PÚBLICA
Places: UNA plaça de CAP DEPARTAMENT SALUT PÚBLICA, escala d’administració especial, sotsescala de serveis especials, classe de comeses especials, categoria tècnic superior, del grup de classificació A1, de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.
Descripció de lloc de treball:
Denominació: Cap departament Salut Pública
Grup de classificació: A1
Règim: Personal funcionari
Retribució bruta: Salari base A1; CD Nivell de destí: 22; CE anual: 1.762,74 €
Funcions: Les pròpies del lloc de treball i específicament les corresponents a la fitxa de lloc de treball, que trobareu a les bases reguladores i convocatòria del procés selectiu.
Requisits:
A més de les condicions generals exposades a la base general segona, les persones aspirants hauran de:
Procés selectiu: D’acord amb l’establert en l’article 2 i a l’apartat 3 de la Disposició addicional primera de la Llei 20/2021, el sistema de selecció serà el de concurs-oposició lliure per via d’estabilització de l’ocupació temporal.
Període de presentació d’instàncies: del 30 de desembre de 2022 al 13 de gener de 2023, ambdós inclosos.
Documentació:
Registre: Es pot registrar telemàticament la sol·licitud a través del tràmit 'Instància general', dins de l'apartat ‘Tràmits’ de la Seu electrònica, o bé presencialment, demanant cita prèvia.
Taxa de drets d’examen regulada a ordenança fiscal número 26 = 23,15€
Constitueix el fet imposable la tramitació de l’expedient de comprovació dels requisits que s’inicia amb la presentació de la sol·licitud. La no presentació a les proves del procés selectiu pel causa imputable a l’aspirant, no eximeix de l’obligació del seu pagament.
L'ajuntament ha establert un nou tràmit a Recursos Humans per descarregar el model d'autoliquidació de la taxa de drets d'examen i fer el pagament en línia. Trobareu el tràmit clicant aquest enllaç: Autoliquidació de la taxa de drets d'examen.
Les persones que es trobin en situació de desocupació estan exemptes del pagament de la taxa. Per justificar-ho han d'aportar la vida laboral i document de renovació de la demanda d'ocupació (DARDO). També han de seguir la tramitació de l'autoliquidació de la taxa fent constar aquesta circumstància, amb la qual cosa l'import a liquidar resultat de l'autoliquidació serà 0,00 €. Consulteu el full informatiu.
En el cas que no us pugueu descarregar el certificat d’inexistència de delictes de naturalesa sexual, cal que empleneu i signeu la declaració jurada que autoritza a l’ajuntament a consultar les vostres dades del Registre Central de Delinqüents Sexuals.
Consulteu les bases generals i específiques d’aquest procés selectiu.
19/01/2023 A conseqüència d’una incidència tècnica produïda el passat divendres 13 de gener de 2023 no funciona el registre telemàtic d’instàncies i presentació de documentació (Registre OAC).
Per aquest motiu es preveu ampliar els terminis pels dies que hagi estat inoperatiu aquest servei únicament d’aquells tràmits amb termini no vençut a la data de la incidència.
Disculpeu les molèsties.
23/01/2023 Us informem que la incidència que afectava la tramitació telemàtica de la pàgina web ha quedat resolta. S'amplia el termini de presentació d'instàncies fins al 23 de gener de 2023, inclòs.