PROCÉS SELECTIU D'URGENCIA PER D'UN LLOC DE TREBALL D’INTERVENCIÓ ACCIDENTAL EN COMISSIÓ DE SERVEIS
Lloc de treball: Interventor/a, subescala intervenció tresoreria reservat a funcionaris d’Administració Local amb habilitació de caràcter nacional
Denominació: Intervenció
Subescala: Intervenció-Tresoreria
Grup de classificació: A1
Nivell de destí: 28
Complement específic anual: 33.768,42 €
Durada: La durada serà inicialment de 6 mesos, sense perjudici que es pugui prorrogar d'acord amb la normativa vigent.
Requisits:
- Tenir la condició de funcionari de carrera, en situació de servei actiu en qualsevol administració, dels cossos o escales classificats en el subgrup A1, d'acord amb el previst en el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre
- No patir cap malaltia o defecte físic que impedeixi la pràctica normal de la feina.
- No estar separats mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en situació d'inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial o per l'accés al cos o escala de funcionaris.
- No estar afectat per cap dels motius d'incompatibilitat i d'incapacitat dels previstos a la legislació vigent en la matèria. Posseir la capacitat funcional per a realitzar l'acompliment de les tasques pròpies del lloc de treball.
- Posseir el certificat de coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana orals i escrits (certificat nivell C1 de català) de la Secretaria de Política Lingüística o alguna de les titulacions equivalents
Període de presentació d’instàncies: del 13 al 23 d’agost de 2021, ambdós inclosos.
Documentació: Durant el termini de presentació d’instàncies cal aportar:
- El model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable(degudament emplenat i signat)
- Documentació acreditativa del compliment dels requisits.
- Currículum vitae
- Relació dels mèrits que s’aportin al procés selectiu i justificants acreditatius
- Els serveis prestats en l’administració corresponent s’acreditaran mitjançant la certificació de l’administració corresponent amb indicació de la categoria professional, funcions i període de temps
- Els estudis, cursos, cursets i jornades i seminaris que s’al·leguen com a mèrits hauran de ser acreditats mitjançant títols oficials o homologats, indicant el centre emissor dels mateixos, així com les hores de durada.
Registre: Es pot registrar telemàticament a través de registre electrònic (Instància General) de la Seu electrònica, o bé presencialment, demanant cita prèvia.
Taxa de drets d’examen regulada a ordenança fiscal número 26 = 23,15€
Si opteu per tramitar la vostra sol·licitud electrònicament, rebreu l'autoliquidació de la taxa de drets d'examen mitjançant correu electrònic.
09/09/2021 S'ha publicat la llista provisional i definitiva de persones admeses i excloses.
28/01/2022 S'ha publicat l'acta del procés selectiu.