Càrrec:Regidor
Email:marcserrado@olesademontserrat.cat
Biografia
Nascut a Olesa al 1991, Marc Serradó és professor de Ciències de Secundària a l'Escola Povill, també ha estat educador Ambiental i Director d’Alberg Fundació Catalana de l’Esplai, conferenciant científic de La Marató de TV3 i professor de català per adults, al Casal Català de Costa Rica San José
Portaveu del Grup Municipal CUP-AMUNT Olesa de Montserrat, actualment és regidor de l’Ajuntament des de maig 2019.
En els seus estudis acadèmics destaca el màster en Formació del Professorat de Secundària, Batxillerat i Ensenyament d’Idiomes a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), el programa Propi, Universitat de Costa Rica (UCR) San José, en la especialització en biologia tropical i aprofundiment en tècniques de treball de camp en l’àmbit de la recerca biològica i l’ecologia. També té un grau en Biologia Ambiental a la UAB.
Al'àmbit del voluntariat ha estat cap d’agrupament de l’AEiG Sant Bernat de Claravall d’Olesa, formador de l’Escola de Formació de la Demarcació BLLGAP, Minyons Escoltes i Guies de Catalunya, i coordinador de camp de treball internacional a Stavenhagen (Alemanya).
Pertany al Govern:No