Escut de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat
+
avui

CONSUM

Consum

Les queixes i reclamaciones les poden demanar els ciutadans i ciutadanes empadronats a Olesa de Montserrat que tinguin la condició de persones consumidores i usuàries, és a dir, les persones físiques o jurídiques que comprin i adquireixin productes, béns i serveis a empreses o professionals per al seu ús particular.

Els ciutadans hauran d’haver efectuat prèviament la seva reclamació, queixa o denúncia a la empresa de manera acreditada i no haver obtingut una resposta satisfactòria per part d’aquesta en el període que determina la legislació vigent.

 

Atès que el fet de registrar una reclamació, queixa o denúncia a l’ajuntament  i que s'accepti no suposa que la persona reclamant tingui raó o que la OMIC en sigui competent, aleshores es recomana que, abans d’iniciar aquests processos, es  demani una cita prèvia  per parlar  de la  seva problemàtica amb el tècnic especialista en consum

 

Horari de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor:

 

Dijous de 16.00h a 20.00h (demanant cita prèvia a l'OAC)
Enviant un correu electrònic a sanitaticonsum@olesademontserrat.cat.

 

NOVETAT ESTIU 2016: 

Si teniu previst marxar de viatges i us cancel·len el vol, consulteu la breu guia per saber com fer la pertinent reclamació a la companyia.

 

Banner reclamacions transport aeri

 

  • Twitter
  • Facebook
  • RSS
Ajuntament d'Olesa de Montserrat
Plaça de Fèlix Figueras i Aragay, s/n
08640 Olesa de Montserrat
Tel.: 93 778 00 50
Logo Diputació de Barcelona Logo Generalitat de Catalunya Logo Fons  europeu de desenvolupament regional Logo Infoparticipa 2014