El Ple ordinari corresponent al mes de febrer tindrà lloc el proper dijous 25, a les 19h a la Sala de Plens de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat amb el següent ordre del dia:
I - PART RESOLUTIVA
1.1.- Acta sessió Ordinària Ple 28 de gener de 2021. Exp. 2021/0293
1.2.- Presa de coneixement de la renúncia al càrrec de regidora de la Sra. Almudena Toledo Rodríguez. 2020/3946
1.3.- Presa de possessió del càrrec de regidor del Sr. Miquel Barreres Català. Exp. 2021/0366
1.4.- Autorització compatibilitat del Sr. Pablo García Fernández. Exp. 2015/1256
1.5.- Rectificació error material contracte serveis recolida sòlids i urbans
1.6.- Urgències
II - CONTROL DE GOVERN
2.1.- Moció de suport a Pablo Hasél i la preservació del dret de llibertat d'expressió. Exp. 2021/0841
2.2.- Donar compte de l'Estat d'Execució del Pressupost, 4rt. trimestre 2020. Exp. 2020/1915
2.3.- Donar compte de l'informe de morositat referit al 4rt trimestre 2020. Exp. 2020/1944.
2.4.- Donar compte de la relació de Decrets mes de gener de 2021
2.5.- Precs i preguntes
L'Ajuntament posa a disposició de la ciutadania un formulari a través d'un banner en portada del web per presentar precs i preguntes per a les sessions ordinàries del Ple municipal.
Segons indica el Reglament Orgànic Municipal (ROM), el prec o la pregunta feta es pot adreçar a l’alcaldia, a un regidor o una regidora delegat/da o als regidors o les regidores de l'oposició.
El precs i les preguntes plantejats seran contestats ordinàriament pel destinatari a la sessió següent, sense perjudici que l'interpel·lat/ada doni resposta immediatament.
Es poden formular un màxim de tres precs i/o preguntes per persona, entitat i associació.
Per raons de control d'aforament arran la pandèmia de la covid-19, a cada Ple ordinari s'entraran els precs/preguntes d'un màxim de 10 persones. Si el Ple es celebra de manera presencial, la persona que formla el prec o pregunta podrà entrar a la sessió plenària just en el moment de formular-la. En el cas dels plens telemàtics, la pregunta la traslladarà a l'interessat personal municipal.
Per complir amb les mesures de seguretat no hi haurà públic en directe a la Sala de Plens però recordeu que la sessió es pot seguir en directe a través del youtube de l'Ajuntament i també per l'emissora municipal d'Olesa Ràdio (90.1 FM) i a www.olesademontserrat.cat/olesaradio.