Escut de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat
+
avui

Tens problemes amb el senyal de TDT de casa teva?



6/11/2017


 

El 30 de novembre acaba el termini per a sol·licitar les actuacions gratuïtes, per part dels usuaris de la TDT, per les possibles afectacions provocades pel 4G a la banda 800 MHz. Per gestionar aquests serveis, s'ha posat a disposició de la ciutadania un telèfon d'atenció gratuït (900.833.999) i una pàgina web www.llega800.es.


Les operadores de telefonia mòbil, Telefónica, Vodafone i Orange, comencen a oferir a Olesa de Montserrat serveis sobre la xarxa 4G a la banda 800MHz, el que permetrà gaudir de connexions mòbils d'alta velocitat sobre tecnologia LTE (4G) amb una millor cobertura a l'interior dels edificis i major extensió geogràfica. Per garantir la compatibilitat de la nova tecnologia amb la Televisió Digital Terrestre (TDT), els operadors han posat en marxa Llega800, entitat encarregada de solucionar qualsevol afectació en la recepció del senyal de televisió.

Amb l'arribada del nou 4G a Olesa contínua el procés d'implantació que s'està realitzant de forma gradual per tota la geografia i que culminarà al març de 2018, data prevista per al desplegament total de la tecnologia. Per comprovar les localitats on ja estan actius aquests serveis es pot consultar el següent enllaç: https://www.llega800.es/listado-de-municipios-activos

 

La posada en marxa d’aquestes estacions de telefonia mòbil 4G al municipi tenen l'objectiu d'aconseguir connexions mòbils de molt alta velocitat, millorar la cobertura a l'interior dels edificis i assolir majors nivells de penetració geogràfica.

La tecnologia 4G utilitza les mateixes freqüències que la televisió, un fet que podria haver provocat interferències i alguns problemes en la recepció del senyal de la TDT per part d'aquells usuaris que reben el senyal a les seves llars a través d'una antena. És per això que el Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme s'encarrega des de fa mesos de solucionar gratuïtament qualsevol afectació mitjançant la gestora Llega800. Tot i que, oficialment, el període per sol·licitar les actuacions gratuïtes per solucionar les incidències en la recepció de la TDT ja ha finalitzat, l'entitat gestora Llega800 comunica que s’ha ampliat el termini fins el 30 de novembre.

Així doncs, totes aquelles persones que, encara avui, tinguin problemes en la recepció de la TDT es poden posar en contacte amb l’empresa Llega800 i un tècnic qualificat es desplaçarà a la seva llar per procedir a realitzar totes les tasques i proves necessàries per a solucionar aquestes incidències. Només cal trucar al telèfon 900 833 999, en horari de dilluns a dissabte de 9 a 22 hores. Per a més informació, també es pot consultar el portal web www.llega800.es.


  • Twitter
  • Facebook
  • RSS
Ajuntament d'Olesa de Montserrat
Plaça de Fèlix Figueras i Aragay, s/n
08640 Olesa de Montserrat
Tel.: 93 778 00 50
Logo Diputació de Barcelona Logo Generalitat de Catalunya Logo Fons  europeu de desenvolupament regional Logo Infoparticipa 2016