L'Ajuntament d'Olesa de Montserrat s'organitza en 5 àrees des d'on es gestionen els diferents departaments. Cadascuna de les àrees té un cap que treballa conjuntament amb els caps de cada departament. La gerència s'encarrega de la supervisió de la tasca que fan totes les àrees organitzatives del consistori. Aquestes és l'organigrama funcional de l'Ajuntament d'Olesa:
- Àrea de Serveis Centrals: Secretaria General, Serveis Jurídics, Contractació i Patrimoni, Atenció Ciutadana, TIC i Mitjans de Comunicació.
- Àrea de d'Economia: Intervenció, Economia, Tresoreria i Promoció Econòmica.
- Àrea d'Organització: Recursos Humans, Esports, Modernització i Organització, Prevenció de Riscos Laborals
- Àrea de Serveis Territorial: Urbanisme i Serveis Tècnics, Brigada d'Obres i Serveis, Habitatge i Medi Ambient.
- Àrea de Serveis Personals: Cultura i festes, Educació, Joventut, Serveis Socials, Sanitat i Consum, Coordinació Sociocultural, Igualtat i Solidaritat, Participació Ciutadana, Seguretat Ciutadana, Mobilitat i Protecció Civil.
Es pot consultar el currículum de la gerència i els caps d'àrea aquí.
